Green Humor

A zöld életérzés népszerűsítése azok felé, akiknek szívükhöz a humorérzékükön keresztül vezet az út.

Címkék

Friss topikok

2011.02.22. 20:57 GFlyG

Akik magukon viselik 2. rész

Most jöjjön az öko-önkifejezés és globális tudat legradikálisabb kifejezési formája a tetoválás. Le minden kalappal azok előtt, aki így pecsételik meg elkötelezettségüket a környezetvédelem, az anti-globalizáció, a kerékpáros közlekedés vagy a biodiverzitás mellett. 

Lássuk a példákat!

 

Elnézve a képeket szinte kedvet kaptam egy ilyen motívumhoz. Fiatalabb koromban én is jó néhányszor eljátszottam a gondolattal, hogy mennyire menő lenne egy jó kis minta valahol a testemen, szexi is meg vagány is, meg bevállalós meg menő meg minden. Mindig belefutottam abba a szokásos közhelybe, hogy ha öreg leszek az milyen csúnya (nem mintha egy tetoválás lenne a legcsúnyább dolog egy öreg emberen....), vagy amivel jobban meggyőztem magam, hogy megunom vagy kimegy a divatból esetleg szégyen lesz, nem kapok munkát stb, stb.

Ez mondjuk milyen?? ;)

...nincs is szebb a Földet, természetet mintázó ábráknál!

Talán most jutottam el oda, ahova minden öntudatos tetoválást viselő ember, hogy meg van az indok, meg van az elköteleződés egy eszme iránt, amit még akár a testemre is örökre elhelyeznék??? Bocs az eszmefuttatásért, nem is folytatom, inkább utána járok csinálnak-e bio-festékből is tetkót... De addig nézzük a lightosabb verziót, a testfestést!

 

Szólj hozzá!

Címkék: divat tattoo


A bejegyzés trackback címe:

https://greenhumor.blog.hu/api/trackback/id/tr42681655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása